Všeobecné obchodné podmienky, objednávanie, cenník, reklamácia

1     Pôsobnosť Obchodných podmienok

1.1.  Tieto obchodné podmienky (ďalej len „Všeobecné obchodné podmienky“) sú vydané v súlade s ustanovením § 273 Obchodného zákonníka, v platnom znení, a upravujú zmluvné vzťahy vznikajúce medzi Ing. Jozefína Pilátová JOFKART so sídlom Šambron 44, 065 45 Šambron, IČO: 56362692, DIČ 1129954397, e-mail: info@jofkart.sk, tel. +421 948 213 807 (ďalej len „Predávajúci“) a fyzickou osobou, právnickou osobou a ďalšími subjektmi, na strane druhej (ďalej len „Kupujúci“), ktorí uzavierajú kúpnu zmluvu (ďalej len „Zmluva“).

1.2.  Všeobecné obchodné podmienky Ing. Jozefína Pilátová JOFKART platia pre všetky zmluvné vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim, týkajúce sa predaja Tovaru alebo vznikajúce v súvislosti s poskytovanými službami, od okamihu uzavretia Zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ak nebolo v konkrétnej Zmluve výslovne dohodnuté inak.

1.3.  Všeobecné obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho (ďalej len „Zmluvné strany“). Uzavretím Zmluvy akceptujú Zmluvné strany, že ich vzájomný záväzkový vzťah sa bude riadiť režimom Obchodného zákonníku a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami. Všetky Zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Neupravené zmluvné vzťahy sa riadia zákonom č. 513/1991 Zb. - Obchodným zákonníkom a zákonom č. 40/1964 Zb. - Občianskym zákonníkom, oba v platnom znení.

1.4.  Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou webovej stránky.

1.5.  Všetky odchýlky od Všeobecných obchodných podmienok musia byť písomne dohodnuté v príslušnej Zmluve. Ustanovenia Zmluvy majú prednosť pred Všeobecnými obchodnými podmienkami.

 

2       Platnosť Všeobecných obchodných podmienok

Všeobecné obchodné podmienky platia do doby úplného usporiadania všetkých práv a povinností, ktoré vznikli medzi Predávajúcim a Kupujúcim, a to v znení platnom v okamihu vzniku zmluvného vzťahu, pokiaľ nedôjde k ich zmene podľa ustanovenia ods. 3 týchto Všeobecných obchodných  podmienok.

 

3       Zmeny Všeobecných obchodných podmienok

3.1  Predávajúci je oprávnený Všeobecné obchodné podmienky priebežne upravovať. Znenie zmien a doplnkov, resp. úplné znenie novelizovaných Všeobecných obchodných podmienok Predávajúci zverejní na svojej webovej stránke.

3.2  Pokiaľ by sa ktorékoľvek ustanovenie týchto Všeobecných obchodných podmienok alebo Zmluvy stalo podľa platnej právnej úpravy v akomkoľvek ohľade neplatným alebo neúčinným, nebude tým dotknutá alebo ovplyvnená platnosť, účinnosť alebo právna bezchybnosť ostatných ustanovení. Kupujúci je v dôsledku vyššie uvedeného povinný bez zbytočného odkladu po doručení výzvy Predávajúceho, uzavrieť s Predávajúcim dohodu, obsahom ktorej bude nahradenie takéhoto neplatného alebo neúčinného ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok alebo konkrétneho ustanovenia Zmluvy, takým ustanovením, ktoré čo najviac zodpovedá zmyslu a účelu pôvodného ustanovenia.

 

4        Objednávanie produktov

4.1. Kupujúci si produkt môže objednať na základe komunikácie cez e-mail info@jofkart.sk alebo prostredníctvom Kontaktného formulára na webovej stránke.  Zmluva je uzavretá na základe záväznej objednávky (návrhu Zmluvy) Kupujúceho a jej potvrdenia Predávajúcim. Zaslaním záväznej objednávky - Zmluvy Predávajúcemu vyjadruje Kupujúci s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami svoj bezvýhradný súhlas.

 

Predávajúci dodá Tovar Kupujúcemu na základe záväznej objednávky od Kupujúceho.

Písomné objednávky sú prijímané elektronickou poštou alebo osobne. Predávajúci požaduje, aby objednávka obsahovala nasledujúce údaje:

• Obchodné meno a sídlo Kupujúceho, pokiaľ sa jedná o právnickú osobu,

• meno, priezvisko, bydlisko, pokiaľ je Kupujúcim fyzická osoba,

• IČO a DIČ/IČ DPH, pokiaľ je Kupujúci registrovaný ako platiteľ dane z pridanej hodnoty,

• identifikácia požadovaného Tovaru,

• miesto dodania,

• spôsob odberu a dopravy,

• celé meno a podpis osoby oprávnenej objednávať Tovar,

• prípadné špecifické požiadavky na Tovar,

• ďalšie údaje, ktoré považuje Kupujúci za dôležité,

• termín dodania,

•e-mailovú adresu pre potreby komunikácie Predávajúceho s Kupujúcim, aj v prípadoch, keď Kupujúci či Predávajúci požaduje potvrdenie objednávky.

 

4.2. Prijatie objednávky potvrdí Predávajúci odoslaním potvrdenej objednávky, podpisom Zmluvy či iným písomným oznámením o jej akceptácii, fyzicky alebo e-mailom.

4.3. Potvrdené objednávky a Zmluvy sú zo strany Kupujúceho záväzné. Prípadnú zmenu objednávky musí odsúhlasiť Predávajúci.

 

5  Cena Tovaru a služieb, doba dodania a dodanie

5.1  Cena Tovaru, ktorý je ihneď dostupný, je uvedená pri konkrétnom produkte a cena špecifických produktov na mieru podľa požiadavky Kupujúceho – zákazníka je vždy vypočítaná podľa osobitných parametrov. V cene produktu je započítané i balné. Všetky ceny sú uvedené bez dopravy, ktorá je účtovaná osobitne podľa aktuálnych cenníkov dopravných služieb. Táto cena platí, pokiaľ nie je písomne dohodnutá iná cena, alebo pokiaľ nie je v priebehu roku cena upravená novým cenníkom. O prípadnej zmene kúpnej ceny pri nepotvrdenej objednávke je o tejto cene Kupujúci Predávajúcim informovaný. Kupujúci má potom právo takto zmenenú kúpnu cenu odsúhlasiť alebo objednávku zrušiť.

5.2  Ceny Tovaru, ktorý je na sklade, je uvedený priamo pri danom produkte. Uvedené ceny sú platné do odvolania, resp. predloženia novej cenovej ponuky Predávajúcim.

5.3  Cena Tovaru na mieru je osobitne stanovená podľa špecifických požiadaviek zákazníka - Kupujúceho pri vytváraní produktov na želanie (veľkosť maľby, farebnosť, počet kusov, iné špecifikácie). Predávajúci je povinný Kupujúcemu predložiť na požiadanie aktuálnu cenovú ponuku na dopytovaný Tovar .

5.4  Kupujúci môže zaplatiť v hotovosti alebo bezhotovostne uhradením na bankový účet Predávajúceho. Daňový doklad obdrží buď fyzicky alebo  na e-mailovú adresu.

5.5  Dodacie lehoty začínajú plynúť dňom uzavretia Zmluvy s prihliadnutím na stav skladových zásob Predávajúceho. Pri vytváraní špecifického Tovaru podľa požiadaviek zákazníka sa doba dodania predĺži do času, kým Kupujúci neschváli finálny vzhľad produktu.

5.6  Tovar je Kupujúcemu dodaný na adresu uvedenú v objednávke, prípadne je možné po vzájomnej dohode osobné prevzatie na dohodnutom mieste.

5.7  Predávajúci nezodpovedá za problémy spôsobené prepravnou spoločnosťou.

 

6       Odstúpenie od Zmluvy, reklamácia

6.1  Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia Tovaru Kupujúcim. Záručná doba je 12 mesiacov, pokiaľ nie je v zmluve dohodnuté inak. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zaniká.

6.2  Predávajúci nie je zodpovedný za poškodenie tovaru, ktoré vzniklo nesprávnou manipuláciou Kupujúceho. Odporúčania na správne používanie a ošetrovanie Tovaru sú prikladané ku každému produktu. Záruka sa nevzťahuje na  poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebovaním, ani používaním v nevyhovujúcich podmienkach pre Tovar. Záruka sa tiež nevzťahuje na poškodenia vzniknuté živelnými pohromami, vplyvmi počasia ani násilným poškodením.

6.3  Kupujúci má právo zrušiť objednávku elektronicky na e-mail: info@jofkart.sk do 24hod od vytvorenia objednávky.

6.4  Doklad o predaji – Zmluva – je zároveň i dodací a záručný list.

6.5  Reklamácie adresujte elektronicky e-mailom na info@jofkart.sk , kde spolu s popisom chyby priložíte aj fotodokumentáciu a kópiu Zmluvy – dokladu o predaji.

6.6  Po schválení reklamácie bude tovar nahradený rovnakým, ak je taký momentálne k dispozícii na sklade, prípadne po vzájomnej dohode bude možná výmena za iný v rovnakej hodnote alebo vrátenie peňazí. Po dohode je možné aj poslať poškodený tovar späť Predávajúcemu na opravu, ak je takáto oprava možná a obe strany sa na tom dohodli, pričom náklady spojené s dopravou v tomto prípade hradí Predávajúci.

6.7   „Formulár reklamácie“, ktorý môže Kupujúcemu slúžiť ako pomôcka, je uvedený na konci týchto VOP.

 

7       Ochrana osobných údajov

7.1  Kupujúci je povinný uvádzať pravdivé údaje.

7.2  Predávajúci sa zaväzuje, že poskytnuté údaje bude spracovávať len pre potreby komunikácie s Kupujúcim a pre potreby uzavretia Zmluvy. Výnimku tvorí poskytnutie potrebných údajov  Kupujúceho doručovacej spoločnosti pri odosielaní tovaru.

 

Bez udelenia súhlasu Ing. Jozefína Pilátová JOFKART nemáte oprávnenie na kopírovanie, upravovanie a inú manipuláciu obsahu webovej stránky, čo zahŕňa i fotografie, texty, logá, motívy a ďalší obsah tejto stránky a rovnako jej podstránok či prepojených stránok. Kúpou výrobku neprechádzajú na nového majiteľa výrobku - na Kupujúceho – zákazníka – autorské práva k výrobku .

Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dňom 10. 07. 2024.

 

Formulár reklamácie

Reklamácia tovaru
v zmysle § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a doplnení niektorých zákonov


Predávajúci
Obchodné meno:
Ulica a číslo:
Mesto:
PSČ:
IČO:
DIČ/IČ DPH:
Telefón:
E-Mail:

Kupujúci
Meno a priezvisko:
Ulica a číslo:
Mesto:
PSČ:
Telefón:
E-Mail:

Predmet zmluvy bol zakúpený prostredníctvom internetovej stránky:

Bola mi zaslaná potvrdená objednávka číslo:
Zo dňa:
Číslo faktúry:
Tovar mi bol doručený dňa (deň prevzatia):

Dôvody reklamácie:












V ...................................... Dňa ..........................



..............................................
        Meno priezvisko
              (podpis)


!!! Ako prílohu priložte kópiu faktúry alebo pokladničného bloku a fotodokumentáciu